Khamis, 23 Oktober 2008

Those of Best Days of My Life



Ape maksudnye ... title blog aku ... erm.... lepas aku dengar lagu Summer '69 - Bryan Adams mmg terase... ape hari - hari best dalam idup aku... aku cube listkan ape hari2 terbaek dalam hidup aku ye....

1993 - Aku dapat no.5 kort dalam klass + First time seumur hidup aku Ujian dapat 100%... time tuh Ujian Matematik... aku berjaya dapat 100% dalam ujian... YES... first time aku dapat 100%.. seumur hidup aku x penah aku dapat time tuh aku dapat... cikgu math tuh cikgu yang garang sangat.... personally dier penah tampar aku sbb x dapat jawab soklan math yang dier ajar... tp ari tuh aku rasa berbaloi sangat dier tampar muke aku sbb dier bagi aku rasa camne perasaannye dapat 100% dalam ujian... siap bagi singgit lagi tuh.... bagi singgit tau... tp tolong belikan rokok tuk dier kat kedai.... ahahahahaha ... tp thanx ye Cikgu... sy sangat2 appreciate ape yg cikgu buat tuk saya... thanxx kalau x sampai mati sy x penah rasa markah 100% tuh.... (aku mmg pandai math pon cume aku malas je) huhuhuhuuhu

1994 - Aku dapat no.4 eh dalam klas... time tuh ingat lagi Ayuni...dier dapat no.2 kort dier nie comel... tp aku penah lukakan muke dierla... time aku dajah 3 rasenye time main gunting... tup2 trus pandai dier nie... "Sorry ye... kalau luka tuh ader lagi kat tepi mata awk tuh... sesungguhnye sy sesangat x sengaja..... sesangat x sengaja.... " lagipon aku dapat no.4 dalam klass pasal aku belajar kat rumah sambil ingat untung2 kami dapat la kawen da besar nanti + Aniza pon pandai gak.....dier dapat no.1...... gap pandai tuh x jauh beza sangat la ... wakakakakaka.....

1995 - Aku dapat adik... evanthough aku x penah ingat tarikh lahir dier sampai la skang... tp aku ingat lagi time dalam wad aku dapat dukung dan gado ngan sister aku sal jantina apa patut adik aku ada...

1996 - Result UPSR aku cam bodo jek... tp cam aku rase tuh yang aku patut dapat... cam suku dari semua budak kelas 6 Anggerik dapat 4 A.... walaupon aku dapat separuh tp aku rase tuh antara ari paling best... atleast aku dah usaha... dapat 2A 2B JE.. then... ingat la Aniza, Amalia, Syakilla, Azman, Zamri, Cristopher, Suraya, Azim, Ayuni ... antara top2 student dapat 4 A... aku rase pegi MRSM la dioawng tuh... aku sure korang x kan kenal aku nye tp ... hopefully korang dah berjaya key.. aku doakan... :)

2000 - Result PMR kuar
di ting. 3 ariff dok sebelah Firdza... skali lagi aku rase cam bodo gak... sal aku dapat separuh lagi.. mmg nasib aku la dapat separuh... 4A 4B x penah nak dapat penuh... tensen btol aku... tp dalam ati suker gak dari x dapat paper... ehehehehehe cam biase bebudak laen.. semuanye boley tahan la... argh aku peduli ape.. ader gambar nye aku attach nie.. personally bukunye aku da ilang... actually "x" aku yang bagi natang nie... :) thanx by the way key ... bersongkok lagi tauuu .. (gambar seperti diatas.) x lupe kepada geng2 tuisyen aku ... tiga gadis pingitan Dilla kort (aku panggil Godzilla yang Comel), Zura ke pe... ngan Lin kort name nye.. lupe la.. thanx ye... support aku :D

Aug 2003 - Aku masuk MTDC-Multimedia Academy... aku ingat da malas nak blaja da... tah camner mak aku boley plak registerkan... maybe sal qualification aku rendah sangat... aku gie amik SKM pas SPM... (memandangkan SPM aku sampah... sampaikan aku x tau berape matapelajaran kene amik tuk SPM tuh...) then aku abes aku kje ngan bapak aku kart tempat dier la... tolong2... MTDC- thannks ye.. kepada budak bach aku... paling setia... *KK - Sarah - Salak - Nadia - Boy - Sizuka - Alia - Syifa - Along AFK - BB - Dass - Anu - Raul *


p/s : - kesimpulannya hari ini... routine untuk ingat... routine utk tabiat laen sesangat.... tabiat benda yang kita x kan lupe... pegi keje ikut jalan nie... singgah stesen minyak... nampak aweks cun usha lama sket.... tp routine ingat nie sempoi... dier akan hilang bile kite x ada perasaan contohnye bile rasa bersalah x ada, bile rase menyampah datang, bile argument kita x profesional.. aku penah ada rase bersalah... rasa menyampah.... rasa nak betul jek memanjang... harap korang maafkan aku bila ku x bisa mengakui kesalahan ini....

Thanks with no regrats...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thanks yea.. please le comment lagi.. :)