Ahad, 19 Oktober 2008

Kronologi Seorang Steward

Mulakan apabila aku keluar pagi esok dari rumah kol 7. pagi .... sambil didalam kesejukkan pagi... menandakan aku memang kemalasan mandi pagi yang mengharap akan ader tiap tiap lime menit lepas sebelom kol 7. Meaningnye bagi aku ialah "Mak baru kol 7 lime menit lagi abe bangon sokmo...".. Dah siap sume pakai baju... mandey sambil sarung jaket biru yang aku beli kat PADANG BESAR aku akan start moto sambil baca2 sokabar NSTP that contains every single bola yang paling terbaek pasal FRANK LAMPARD score goal la kawan... bodo punye Gerard rugi aku beli tau beli ROONEY ..

Trus jek aku akan bawak moto aku pas tue... walaupon i realize my work at Kuala Lumpur very challenging ... jem... exsident moto pepagi.. bape kali... x caye tanye aidil halim othman yang usahakan ternakan ikan keli di Beranang... betape perlu rempitnye saya di Kuala Lumpur... pat poloh lime menit jek da sampai keyel...

**p.s: esok still same rupenye temuduga aku sebagai steward hari nie hanya la angan2 semata - mata.. hoh semangat semangat siapkan progress agar Tan Sri dapat 1.3 juta agar kroni2nye kenyang dan aku dapat bonu$$$$ bulan doblassss aminnn

2 ulasan:

Thanks yea.. please le comment lagi.. :)