Isnin, 20 Oktober 2008

Apabila 20 Class A Cigarettes di buka

Macam catatan semalam mmg aku kuar sangat kol 7... aku tegaskan disini keluar la sangat... aley-aley kol 8 gak kuar... Cuaca pagi tadi mmg mendung sesangat... sampaikan kat Kajang Tech ku perati bapak gelap lelangat dengan berbekalkan moto yang isi minyak cukup2 tank pegi balik, mmg buat aku nak patah balik umah sambil tepon akak riza ... "Alo askum akak... hayatt nie... ingat ari nie demam la... nak amik el la... " (el - dalam kamus hidup pekeja kat sini ialah "cuti tanpa sebab tanpa surat & tanpa kebenaran yang halal di Apex sahaja) hoh.... tp tah macam mane aku boley pulak jujur seperti Fehri (dalam novel Ayat - Ayat Cinta - Jejaka yang sungguh jujur & kacak & makwenye kalau dapat ... ahli syurga confiriem) memberikan lampu signal ke kiri dari trus ke kl... mengikut Cheras... owh tidak... "di atas moto yang dalam pagi yang permai... sampai je di kawasan rehat & rewang Ulu Langat... kelihatan sepasukan polis trafik yang menggangu ketenteraman ramai....menahan moto sana sini... menggangu aku sedang berangan kalau kalau lah aku terjumpe sekarung duit bernilai RM5 juta. huis... kaco duit.. rilexxx rilexxx road tek x mati agi... lesen hiduppp .... dan aku terus berlalu tanpa polis tuh menahan aku... mungkinkah muke aku yang ned ... mungkinkah helmet SWAN jadi panduan... hanye polis tuh yang tau... haaa aku tau... polis tuh malas... ahahahahahah... kalau nak tahan semua... alamatnye minggu lagi satu la baru abes satu roadblock... Tapi terima kasih polis... kalau korang x dek... jem satu keyel... abes bertaburan rusuhan jalanan... terima kasih polis... x dek polis x dapat aku claim moto aku yang ilang tuh... (Tribute to Sarjan yang tolong aku pasal ilang moto depan Hong Leong) akhirnye aku sampai gak opis pagi tue sambil lalu tepi dataran merdeka kebanggaan kite.....

Sampai jek opis... cam biase la... lekluuu isap2 okok lu yang x abes Since ari Sabtu gemilang .... ari nie mmg aku baget banyak keje punye memandangkan Azmi Gizmo amik lesen L yang diharapkan lulus... ape la lu mamat... da besar baru nak amik lesen... by the way Azmi aku baget mesti lulus cemerlang punye L pasal mamat nie otak geliga... x yah baca pon boley lulusnye...

Akhirnye kerja yang ditunggu-tunggu sampai kekemuncak.... bapak banyak nak kene settlekan... pepagi EN. FADZIL dah sergah aku pepagi x pagi sangat la... kol 10 gak larr.. "YAT knape water punye figure lagi aaaa... sepatutnye RMXX,298,000.00 kan" ... ahahahahaha padan muke Azmi Gizmo tentu2 aku salahkan ko... sape soh x update kan dah nyusahkan aku.... dengan jawapan provokative aku jawab "Nanti saya check bos... my value is always in the right track looo...." akhirnye terbongkar jawapan... Jemi WHY DON`T YOU ASK EN. RIZAL... YOUR ACTUAL BoQ CANNOT GENERATE!!!!!!.. HUHUHUHUHU ~aku pasrah dan trus ke Tingkat 14 untuk makan .. jemputan KAK ZIZIE... +++ knape lawa pulak aweks IT yang dok sebelah KAK MAS... kalau bini org... kengsel .. ahahahahaha...

Petang... yang pening...
Bergelutla saya dengan raw2 item utk bagi kat Cik Aidil Halim... water lagi... + Cik. Eliana "Tapak Sulaiman" + Cik Paridah Liz + Cik Saliem. harap2 hari nie hari yang boley aku banggakan....

p/s: harapan aku untuk aku jadi aku... sbb kadang2 aku pon x tau ape itu aku dan siapa aku. knape aku... dan title di atas utk L&M yang menggantikan Wiston bagi aku sedar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thanks yea.. please le comment lagi.. :)