Selasa, 21 Oktober 2008

Kronfrantasi Bersama Haji Rosli

Pagi nie lambat lagi.... hari2 lambat...x macam dulu time rakan2 ader dan x ke site jalankan tugas... aku ngan Azmi lambat lagi ... bahaya la tido umah bebudak nie... walaupon dekat 15 minit dah sampai tetap gak sampai lambat bukannye 15 menit tuh kene speed sampai 80km/j... kalau bawak 40km/j pon sampai nye dalam mase 15 menit... @Pandan Indah yang permai dah jadi macam aku bergerak dari Seremban la plak kan... huhuhuhu.. tp Azmi cam biase misterius sungguh... mesti ilangnye kalau gerak skali ngan aku... "Lu ader benda nie mat nk hiding2 ngan gua" tp ape2 hal lu mmg best la ari nie...jujur dan mesra ngan unHaji Kharil (taun depan naik aji... ) baru soal sket lu cuak huhuhuhuhuu....

Sampai jek opis, ari nie agak special kerna aku tauuu yang Kak Riza (stewardess Department MoH-Apex) akan bawak speggetti yang diwar2kan beberapa ari lalu... dahh save dah makan pagi... x sangka plak membawa sampai ke makan malam.... huhuhuhu kuahnye perghhh... melekat... same cam laksa penang kat Tesco Puchong... tuh sbb malas nak makan tengahari... sedap sangat la speggeti tuh ...

Abes santap speggeti... mmg dah tau tugas sukar menanti... salah satu tugasnye BERKONFRANTASI BERSAMA HAJI ROSLI... semuanye pasal satu matlamat.. nak dapatkan benda yang perfect... tp aku respek btol la org tua tuh... dier ader jawapan utk soklan ... walaupon aku kene dapatkan jawapan2 subjektif tuh dulu... cara dipikir tuh... kengkadang aku terpikir gak... KONFRANTASI tuh berlaku lame gak... abes kene sekolah aku pasal kemajuan2 kerja nie... tp dalam pala otak aku satu je... besok jangan la aku kene balik dek kerana idea2 dier yang maju tuh... sbb pengalaman yang lalu mengajar...

FLASHBACK PENGALAMAN LALU....

Time Venue Definations
1645 Cafe Parcel apetah di Putrajaya Menunggu Haji & rakan2 utk ke airport utk meeting

1730 Dalam kete Abg Am Mendengar Abg Am yang takut Haji akan marah ...

0645 Tempat tunggu kasik boarding pas Aku sound Haji.. "Tp skang Haji soh buat camtue"

0945 Tempat isap rokok kat Labuan Haji sound aku balik "Budak x sekolah pon tau..
kalau dulu makesure sambung... itu pon x bley pikir
ke" kesimpulannye aku tewas terus... tanpa melawan
kira kalah la aku bukan lawan Haji

1030 Sampai Hotel Haji arah buat meeting sebelom meeting esok "pala
otak baru sampai da nak meeting adohhh pe lagi
orang tua nie" kata hati kecilkuuu

1045 Tercangak di kedai mamak Yeah kene bebel... perfectooo Consultant pon kene...
aley- aley Haji asyik pandang aku sambil kata "Betul x
Yat... Betul x Yat"... jawapan aku semestinye "Ye..
betul ji... betullllll"

p/s: kesimpulannye... kat sini orang yang pandai manapulate mmg hebat & aku respek abes... evan kalau x pandai buat keje & just buat2 pikir tanpa tau ape benda nak cakap kecuali dier spontan akan dibaran org... tp last2 org x bley nak buat ape2... sebab dier akan jadi decision maker... demmit...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thanks yea.. please le comment lagi.. :)