Rabu, 22 Oktober 2008

Bila Mood Swing !

Malam nie hujan lagi, da berhari2 juga la, kasut safety aku tuh lenjun & lencun dek kerana ujian & rezeki tuhan kat makhluk dier.... sebelum bergerak x sangka plak aku akan lebat hujan sbb start dari keyel lek jek x dek sebarang tanda nak ujan..

kebetulan
... aku mmg teringin nak makan Mc Flurry Mc D yg sangat ku gemari... aku rancang sebelum balik keje (konon2 keje) yang Mc D mesti kene singgah punye... amik duit kat Maybank pastu jumpe Pak Cik Toron*1 minum2 lu kat De Jumpa*2 ... dier tepon... hoh x kesampaian... mmg MOOD SWING sungguh ari nie.. memang x tau la apehal... ari nie... macam ari yang membuatkan diri aku rasa sepatutnye x dek kat situ... contohnye.... aku atas katil pagi... rasa cam tanak bagun langsung... dari kol 7.30pg aku dah terjaga... aku lepak jek atas katil sampai kol 9.00pg.. kj gie mampos... tuh pon pasal Bad*3 tepon ajak minum pagi kol 8.30pg ... nak minum pekejadah.... baek baring pikirkan layankan perasaan...

Sampai opis kol 10pg... jumpe Abg Lan GFM... layankan En. Fadzil...

Actually aku x tau la camne nak highlight buat ayat2 klimaks ke ape ke... sal Aidil ngan Arham x aley2 kene sound ngan aku... MOOD SWING... aku x bley nak pikir ape2 kecuali berangan... sampaila aku amik keputusan kol 4 mesti balik... gie mampos ngan time keje... then... atas moto lepas jek aku masuk Jalan Tun Razak... aku mula pikir... pikir kenapa la MOOD SWING nie terjadi... aku x dek jawapan la... dier nak jadi.. biar dier jadi....

Skali punye la pikir2 terlepas MC D dekat ngan highway Sg. Besi tuh.. MC D slalu la aku lepark kalau aku rase cam mengidam ke... rase cam palat ke pas abes keje.... pergh... last2 aku amik keputusan makan KFC jek... yang lokasinye lepas Tol Sg. Besi... aku order Zinger Burger.... Aku baru la tau taun lepas gak la... ader makwe ajar aku makan Zinger Burger waktu dating.. nak kater ajar pon x gak la... kitaorang makan burger Zinger tuh kat KLCC nye KFC... aku perati dier makan... dier kene pegang botol sos tuh rupenye sebelom makan... then just tuang sket2 atas tempat first bite tuh... then.. chewla slow2... nikmatnye...jadi kitaowang pon pegang sowang satu botol sos cili life tuh sambil makan burger tersebut... by the way thanx ye Cik Umi Nadia
*4... awk mmg comel sangat.... awak mmg baik sangat... sy yg give up kat awk...

Then finally aku trus start moto... truskan perjalanan dalam ujan yang lebat tuh... aku try gak cari2 jawapan pesal MOOD SWING tuh melande aku suke hujan maybe dier akan bagi idea.....

p/s : kesimpulannye... aku dah tau ape yang aku dapat belajar ari nie lepas aku tulis blog nie... jangan give up dengan orang dengan kerja dengan sayang dengan moto dengan lesen dengan kuasa dan dengan tuhan... kat sesuatu benda walaupon MOOD SWING... aku teringat pesan dari kawan aku ! "KITA YANG BUAT DIER BUKAN DIER YANG BUAT KITA !"

Desciptions...
*1. Pak Cik Toron : -
member lame aku waktu belajar... penah lepak rumah ngan dier skali... hobby Pak Cik Toron.. main Winning Eleven dalam computer... pastu terrer gak main bola walaupon badan dier x sasa mane... suker makan di Kedai Mamak Pit (Restoran Raya Serdang yang terletak dier
Serdang Raya) sambil sueit sueit aweks aweks Restoran F1 @ KFC yang singgah makan selepas penat bekerja.....

*2.De Jumpa : -
food court yang boley tahan gak ketuknye .... harga ala2 keyel .... terletak dekat ngan Thai Club... Beach Club.. dan The Rum...
yang famous tuk org yang minat aktiviti2 sosial...

*3. Bad :-
brader Network Administrator yang power.. tolong buat e-mail apex... hebat la brader nie...

*4. Cik Umi Nadia :-
aweks yang ke 3 aku date taun lepas... just kuar sekali je... lelain masanye bergayut ditepon

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Thanks yea.. please le comment lagi.. :)